Translate

poniedziałek, 13 stycznia 2014

Zaczynamy!!!!!!!!!!!

Witajcie moi drodzy czytelnicy, ten blog jak można się domyślić jest o tematyce Bleach. Jest to moje drugie opowiadanie, pierwsze znajdziecie na hinatainaruto.blogspot.com. Pomysł na to opowiadanie zabłysnął w mojej główce dość niedawno, więc nie wiem kiedy pojawi się pierwszy rozdział, ani kolejne, nie wiem też czy opowiadanie będzie jakoś bardzo długie. Módlmy się, że tak.

Pozdrowienia śle wam Mija Mirini

A tak po za tematem, bardzo spodobał mi się ten obrazek.

Image result for kot rzygający tęczą

2 komentarze:

  1. Sorry że tutaj ale nie miałam innego wyjścia. Jeśli chodzi o komentarze na twoim pierwszym blogu to coś musiałaś zepsuć w ustawieniach bo pokazuje mi się że komentarze mogą dodawać tylko uczestnicy bloga. Mam nadzieję że coś pokombinujesz z tym, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups... no tak, zawsze coś narobię, ale naprawione. ;)

      Usuń